En fin avsluttning

Categories Reise

Denne dagen har virkelig vært bra. Jeg kjenner at jeg har vært litt dårlig humør på turen, noe som egentlig har vært litt kjedelig. Jeg blir dessverre veldig lett påvirket av mennesker rundt meg. Er noen i dårlig humør eller om de er sur/frekk blir jeg også dårlig humør haha. Jeg skal selvfølgelig ikke dra alle under samme kam men, HERREGUD FOR NOEN SURE MENNESKER SOM BOR I DENNE BYEN. Jeg som var flau over hvordan vi nordmenn kan være. En ting som er sikkert, vi er ikke i nærheten engang. Her får du ikke et smil av servitører eller de du handler i butikken hos engang. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi ble sjokkert over hun ene som jobbet på Radisson sin Skybar, for hun var såå hyggelig!

Det var heldigvis ikke mer enn en skybar med superfin utsikt, gode drinker og en hyggelig servitør som skulle til for å redde humøret mitt. Alt i alt ble det en kjempe fin avsluttning på denne kvelden. Nå skal jeg se litt Paradise Hotell før jeg skal legge meg å sove. I morgen har jeg bestemt meg for at ingen skal få påvirke humøret mitt, og at den siste dagen i Riga virkelig skal nytes. Ha en fin kveld alle sammen ♥


 

5 kommentarer

5 thoughts on “En fin avsluttning

  1. Jeg har selv hatt samme opplevelse, at flertallet virker litt sur om du skal spørre om noe, og da spesielt om det er på engelsk. Noen ganger går de, men det skyldes vel som regel dårlig engelsk.
    Hvis du ikke har vært på Tokyocity, så burde du dra dit! Hvis du er glad i sushi. Synes personlig “Philadelphia” er god, evt lux om du ikke vil ha mye Philadelphiaost. Min store favoritt innen utespising gjennom det siste året. De har 2 for 1 på all sushi, og de med litt mat er mellom 6 og 11 euro (noen over og under), da får man 16 biter. 🙂

  2. Wow det så herlig ut! Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan trekke på smilebåndet! Uff, men prøv å kos deg videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *