De små endringene man ikke legger merke til.

Categories Personlig

Er det ikke litt merkelig å tenke på at du ser deg selv i speilet hver eneste dag og du føler at ingenting endrer seg. Men når du ser tilbake på gamle bilder så virker det som at alt har endret seg. Det øverste bildet ble tatt i desember og det nederste bildet ble tatt for noen dager siden. Hårfargen, brynene, sminken og klesstilen min er helt annerledes enn hva den var for bare noen måneder siden. Jeg har alltid tenkt at man endrer seg over år, ikke måneder. Det er litt merkelig, for jeg føler nesten jeg er tilbake til ungdomstiden der man endret stil konstant. Det var så vanskelig å finne seg selv, derfor byttet man garderobe, hårfrisyre og sminke oftere enn man byttet truser. Kanskje jeg er komme tilbake dit? haha

En ting er sikkkert, og det er det at jeg er mye mer fornøyd med meg selv nå enn hva jeg var i desember. Jeg føler at jeg har kommet til et punkt i livet der jeg ikke bryr meg så mye om hva andre tenker og heller lever etter hva jeg syntes er best selv. 

2 kommentarer

2 thoughts on “De små endringene man ikke legger merke til.

  1. Ja dette er litt rart:). Man ser det først når man får se bilder av seg selv:). Du er fortsatt ei nydelig jente:). Klem

  2. Jeg merker til dette selv. Ser ingen forskjeller og endringer på meg selv når jeg ser meg i speilet. Men på bilder, der ser man det virkelig. Rar det der. Håper du har hatt en flott dag, så ønsker jeg deg en kjempefin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *