Dress up for the weekend

Categories Outfit


Genser fra London / Bukse fra Reserved / Solbriller fra random butikk i Santorini / Is fra Diplomis xD

Gooood lørdag ♥ Som dere ser skal jeg ikke ut i kveld, for denne jenta har arbeidshelg. Noen arbeider mens andre fester, haha neida. Vanligvis pleier det å være jeg som er ute å fester, så jeg skal vel ikke klage. Det er uansett godt for både kropp og sjel å få en liten pause fra alkoholen. Men over til noe helt annet, dere burde virkelig prøve den nye isen til diplomis. Jeg tror den heter “fruktfest” om jeg ikke tar helt feil! Jeg tror det er en av de bedre isene jeg har smakt, den er utrolig god. I tillegg er det kun 56 kalorier i en is, så om du er like glad i is som meg så er denne perfekt. Jeg bryr meg ikke så veldig om kalorier egentlig, men når man spiser is hver eneste dag (hehe) så kan det være greit med et lavere kalorinnhold. 

Nå skal jeg kose meg med hjemmelaget pizza før nattevakten kaller. Ha en fin kveld alle sammen ♥

1 kommentar

1 thought on “Dress up for the weekend

  1. er greit å ha en rolig helg også innimellom 😀 håper du får en fin helg videre! den isen har jeg ikke smakt enda, ser god ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *