Et nytt medlem i familien

Categories Ikke kategorisert

Hva syntes dere om denne lille klumpen med hår? Jeg og Julie har hatt lyst på en pomeranian i så mange år ,og endelig fikk en av oss fingeren ut av ræva. Nei vi er ikke kjærester, vi bare oppfører oss som et gammelt ektepar noen ganger.  Et gammelt ektepar som deler drømmer og tanker sammen, haha. Jeg føler allerede at Mie ( som hun heter) er litt min også. Jeg har mer enn nok med Celine, men det er hyggelig å kunne være tante på deltid. Jeg snakker forresten fortsatt om hunder, ikke barn. 

En dag skal jeg også få meg en liten pomeranian. Men først vil jeg være helt ferdig med å flytte og reise. Jeg har allerede nok dårlig samvittighet ovenfor Celine, og da orker jeg ikke å ha en til å syntes synd på. Det å være så rastløs som det jeg er passer ikke sammen med det å ha en hund. Heldigvis har Celine mange trygge mennesker rundt seg som passer henne når jeg er borte, ellers kunne jeg aldri reist så mye som det jeg gjør. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Et nytt medlem i familien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *