En kjapp update

Categories Ikke kategorisert


Jakke fra Adidas / Sko fra Nike / Shorts fra H&M / Topp fra Bikbok

Nå sitter jeg og spiser samtidig som jeg prøver å skrive dette innlegget. Jeg begynner på jobb om en liten time og har derfor dårlig tid. Jeg har i alle fall vært i parken idag, som alle andre soldager her i Trondheim. Jeg må ut av huset hver eneste gang det er sol da vi ikke har balkong hjemme. Det er faktisk helt uaktuelt å sitte inne å se på TV når det er sol ute, da hadde jeg blitt stressa haha. Været i Trondheim er så ustabilt, så det er viktig å ta de dagene man får. 

Nå skal jeg slappe av litt på sofaen før jeg må begynne å komme meg ut av huset. Kjenner virkelig jeg misunner dere som kan legge dere i egen seng i natt! Jeg får vel trøste meg med at når dere skal på jobb/skole skal jeg hjem å sove 😉
 

5 kommentarer

5 thoughts on “En kjapp update

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *