Noe nytt

Categories Ikke kategorisert

God formiddag alle sammen ♥ De neste dagene kan jeg garantere gode bloggbilder. Jeg er så heldig å ha en bestevenn som er god til å ta bilder, i tillegg til at hun har et kjempe bra kamera. Jeg merker at dette er helt annerledes enn kameraet jeg bruker, for vanligvis pleier aldri bildene å bli så store når jeg laster de opp. Jeg syntes egentlig bilder som tar hele innlegget er utrolig stygt ( sorry til de jeg fornæmer nå ;P). Det er bare ikke helt min greie. Men jeg lar det gå for denne gang da jeg må løpe for å rekke bussen. VI SNAKKES ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Noe nytt

  1. Kjempefine bilder – du er vakker! 😍 Bildene passer utmerket til en sommerlig og fin header 👌🏻 Legger alltid merke til slike ting jeg, hehe 😋

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *