New eyebrows

Categories Sminke
Dette innlegget skal starte med når jeg var ung.. hahah! Min fjortistid gikk hardt utover utseendet og ikke minst brynene mine. Jeg var så heldig å være født med fyldige bryn, men jeg valgte istedenfor å barbere bort nesten alt av hår da jeg følte det var kult. Ikke nok med å kun ha en strek til bryn, ville jeg også ha et kutt i brynene mine haha. Som dere skjønner har brynene mine vært gjennom litt av hvert, og jeg har alltid syntes det har vært kjempe vanskelig å få dem fin etter dette. 
 
 
Heldigvis har jeg Stine som er super flink med å ordne bryn. Jeg var så heldig å få komme til henne i går å få en liten makeover, og dette er resultatet. Hva syntes dere? Jeg er i alle fall kjempe fornøyd ♥ Tror jeg må flytte tilbake til Tønbserg sånn at brynene mine ser bra ut hver måned, haha!
2 kommentarer

2 thoughts on “New eyebrows

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *