Når du lengter etter stranden

Categories Ikke kategorisert

Er det veldig fint å ha jacuzzi rett utenfor døren, eller hva? Nå har vi akkurat lagt oss ned på sofaen etter et par timer i luksus. Jeg har skikkelig problemer med å skrive dette innlegget da jeg holder på å sovne av. Det er ikke bare å være et B-menneske å stå opp klokken 05.00, det kan jeg love deg haha! Sånne som meg trenger 10 timer med søvn for å fungere utover dagen. Nå skal jeg bare ut en tur med hundene før jeg skal legge meg. Good natt alle sammen ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “Når du lengter etter stranden

  1. så heldig dere er som har slik rett utenfor 😀 været her har ikke helt vært så sommerlig i det siste, men tror det blir bedre etter hvert 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *