En drastisk forvandling

Categories Ikke kategorisert

annonse

Hva syntes dere? Er det ikke litt av en forandring? Jeg er i alle fall såå fornøyd. Jeg var livredd når jeg satt i frisørstolen, for hva om jeg ikke kom til å se helt forferdelig ut? Jeg ble ikke mindre redd da jeg så at håret mitt ble både gult og oransje haha. Jeg var heldigvis i trygge hender hos Gøril som jobber på Hår på sirkus shopping. Jeg tror jeg aldri har vært så fornøyd før etter en frisørtime, så tusen takk ♥

Jeg må ærlig innrømme at det er skikkelig uvant å være lys i håret, for det har jeg aldri vært før. Utenom fjortis perioden der jeg farget håret selv og endte opp med gult hår. Nå skal jeg legge meg litt i sengen å få slappet av litt. Jeg kjenner at det ikke var noe særlig for ryggen min å sitte i en frisørstol så mange timer, selv om det absolutt var verdt det. Så nå skal gamla hvile ryggen litt, så snakkes vi!
 

12 kommentarer

12 thoughts on “En drastisk forvandling

  1. For en forandring, men utrolig fint 🙂 Jeg hadde også en drastisk forandring for en liten tid tilbake, og ble kjempefornøyd. Ønsker deg en kjempefin kveld, så må du kose deg masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *