En jævlig, men viktig lærepenge.

Categories Personlig

I går var virkelig den verste og ikke minst skumle dagen jeg har hatt på lenge, for Celine hadde spist mørk sjokolade. De fleste vet sikkert at det er farlig for hunder å spise sjokolade, men det er enda verre om det er mørk sjokolade. Det tok også lang tid etter at sjokoladen var spist før vi klarte å finne ut hvorfor hun var så dårlig. Ikke nok med at hun spydde og bæsjet om hverandre, fikk hun også to anfall.

Det er lenge siden jeg har vært så redd som jeg var igår, for jeg var helt sikker på at det var snakk om minutter på liv og død når hun fikk anfallet. Det endte uansett opp med at dyrelegen skulle ha Celine over natten for å observere henne. Etter at jeg hadde gitt fra meg Celine lå jeg i sengen å gråt, jeg var så redd. Jeg var livredd for at Celine skulle dø for at jeg var så dum å lot en skål med sjokolade stå på bordet, da hadde jeg aldri klart å tilgi meg selv. 

HELDIGVIS er Celine på bedringens vei. Hun er mye bedre i dag enn hva hu var i går, så lille voffsen kommer til å være helt frisk om noen dager ♥ En STOR lærepenge til meg selv og andre, aldri og da mener jeg aldri ha sjokolade på bordet uten at du er hjemme og kan passe på. På mine 5 år har jeg aldri opplevd at Celine har gått på bordet å spist noe, men gårsdagens opplevelse er vel et fint bevis på at det plutselig kan skje. 

1 kommentar

1 thought on “En jævlig, men viktig lærepenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *