Nok er nok

Categories Ikke kategorisert

Nå ligger jeg helt død i sengen etter alt for mange dager med alkohol. Jeg har virkelig hatt det utrolig morsomt i det siste, noe jeg virkelig har trengt. Nå skal jeg la levra mi få hvile seg litt, så skal jeg få tatt opp treningen igjen. Det er de siste ukene jeg virkelig har fått kjent hva det gjør med kroppen å spise dårlig, sove lite og drikke mye alkohol. Uansett har jeg hatt det utrolig morsomt de siste ukene, og det er det som betyr noe. Ryggen min begynner endelig å bli bra igjen, så da er det vel bare å være glad og fornøyd. 

Nå skal jeg se et par episoder av Orange is the new black, så må jeg syke meg opp til å komme meg ut av sengen. Det eneste som frister er å ligge i sengen å sove, men jeg har ikke tid. Livet ass ://

3 kommentarer

3 thoughts on “Nok er nok

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *