Alt for rastløs

Categories Ikke kategorisert

I skrivende stund sitter jeg ute på verandaen til Julie og nyter en Pepsi max. I kveld ble det brus istedenfor alkohol til en forandring, noe jeg bare har godt av haha. Det er litt morsomt, for om vinteren hater jeg å drikke, men om sommeren er det helt motsatt. Som dere sikkert har forstått 😉

I dag har jeg kun slappet av og tatt livet helt med ro. Det har absolutt ikke skjedd noe som helst. Rastløse meg klarte selvfølgelig ikke å bare være hjemme, derfor dro jeg på tacokveld til Julie. Jeg vet ikke hvorfor jeg hater så sterkt å være alene, jeg syntes bare det er super kjipt. Jeg trives virkelig ikke i eget selskap, derfor må jeg ut for å møte andre mennesker. Målet for 2016 skal være å klare å være alene 2-3 dager uten å bli deprimert, haha. Nå må jeg nesten være litt sosial, så vi snakkes imorgen ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Alt for rastløs

  1. Hehe, kroppen har godt av en liten pause fra alkoholen 😀 Håper du koser deg, å håper du klarer målet ditt med å være 2-3 dager alene <3 Du må bare stå på <3
    Ha en fin søndagskveld 😀

  2. Fine bilder . Greit og kose seg så mye som mulig . Sol sommer og en deilig kald drink sier man ikke nei til . Det smaker mye bedre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *