En lang natt

Categories Ikke kategorisert

Da var jeg endelig tilbake i Trondheim etter en alt for lang togtur. Jeg kunne faktisk ikke vær mer uheldig med sitteplassen min og menneskene rundt meg, så dere kan tro en lang togtur ble enda lengre. Kort oppsummert = tær, liten plass, snorking, høylytt snakking og mennesker som virkelig tok seg til rette. Jeg hadde plutselig to bein på setet mitt, da hun som satt over meg følte at det var greit å bruke setet mitt som fotplass. Samtidig som sjarmøren ved siden av meg tok begge setene og nærmest sov oppå meg. Dere kan tro det var digg å komme hjem til egen seng på morgenen i dag, det hjalp virkelig på humøret haha. 

Nå skal jeg komme meg på trening, vi blogges ♥

12 kommentarer

12 thoughts on “En lang natt

  1. bildet i headeren din er helt amazing, helt sykt pen du er! Og dette er ikke en kommentar som jeg skriver til alle altså, fort å tro det, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *