Fotograferings dilemma

Categories Ikke kategorisert

Det er skikkelig fint vær i Trondheim i dag og jeg velger å sitte inne å se på macen. Jeg har hatt så utrolig mye å gjøre i dag, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å komme meg ut. Jeg vurderte å ta meg en joggetur istedenfor å dra på treningssenteret, men da jeg virkelig hater å jogge klarer jeg ikke å presse meg selv til å gjøre det. Innerst inne er det vel ikke at jeg hater å jogge, det er vel heller kondisen min jeg er bekymret for.

Gabriel forsvant ut av døren før jeg i det hele tatt rakk å stå opp, så det ble ingen bilder på meg i dag. Jeg tror jeg må investere i et bra kamerastativ og en fjernkontroll sånn at jeg kan ta bildene mine selv. Er det noen som har noe å anbefale? 

9 kommentarer

9 thoughts on “Fotograferings dilemma

  1. Jeg bruker stativ når jeg tar bilder av andre å det hjelper mye! (Har et fra Bosch)
    Og når jeg skal ta bildet av meg selv setter jeg bare kameraet på selv utløsning 👍🏻

  2. Det skrives “fotograferingsdilemma”, og ikke “fotograferings dilemma”. Det er kun på engelsk at sammensatte ord skal deles i to 🙂 Jeg ser stadig at bloggere gjør den samme feilen når det gjelder ord som er sammensatt av to ord. Her er flere eksempler på sammensatte ord:
    – sjokoladekake (ikke sjokolade kake) – engelsk: chocolate cake
    – proteinpannekaker (ikke protein pannekaker) – engelsk: protein pancakes
    Og nei, jeg er ikke noen 56 år gammel norsklærer eller no sånt, jeg er en helt vanlig jente som deg :p Tenkte bare det kunne være greit å fortelle om siden du skriver så mye hehe 🙂
    Men nok om det, jeg digger bloggen din og du er en stor inspirasjon!<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *