Hjelp en som trenger det

Categories Dyrevern

I går kom jeg over en side på facebook som hjelper hjemløse hunder i nød, siden kan du finne HER. Jeg syntes det er så fantastisk å se at det finnes mennesker i denne verden som tar tak i et problem som dessverre er alt for stort. Etter at jeg fikk Celine bestemte jeg meg for at min neste hund skal ikke være en jeg finner på finn.no. Min neste hund skal være en som kanskje aldri har hatt et hjem. En hund som har våknet hver dag sulten. En hund som har måttet sovet ute uansett vær. En hund som virkelig trenger en som vil ta godt vare på han/hun. 

Jeg satt i hele natt og med engang jeg våknet i dag å så nedover alle hundene som trenger et nytt hjem, og det er dessverre alt for mange. Hadde jeg hatt en villa og 10 barn skulle jeg adoptert absolutt alle sammen. Jeg skjønner selv at jeg ikke kan redde alle ene og alene, og det er akkurat derfor jeg skriver dette innlegget. Er du som leser dette på utkikk etter en hund? Hvorfor ikke adoptere? Det er såå mange nydelige hunder som trenger akkurat deg

Disse skjønnhetene er hentet fra “4ever home” sin facebook side, og begge to trenger et nytt hjem. For mer info, sjekk hjemmesiden deres HER

1 kommentar

1 thought on “Hjelp en som trenger det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *