Good morning

Categories Ikke kategorisert

SATURDAY MORNING

Jeg kan ikke huske sist jeg ble liggende i sengen å kun slappe av. Jeg kan heller ikke huske sist jeg spiste frokost på sengen og ble liggende for å se på en film. Akkurat nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort dette oftere. Jeg er alt for dårlig til å slappe av, og jeg har derfor bestemt meg for å prøve å bli flinkere. Nå skal jeg bare slappe av litt til før jeg skal komme meg på trening, så skal jeg dra å få fikset neglene mine. Have a nice saturday everyone ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “Good morning

  1. Jeg er som deg, alt for dårlig til å slappe av når jeg først har muligheten! Har du sluttet i jobben din eller har du ferie? Har ikke hørt noe om den på lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *