Too much to handle

Categories Ikke kategorisert

De neste ukene har jeg skremmende mye som skjer og jeg burde egentlig gjøre alt annet enn å ligge i senga å blogge nå. Jeg vet ikke hvorfor, men når jeg får alt for mye å gjøre klarer jeg ikke å gjøre noe som helst. Jeg blir så stresset at jeg ender opp med å være kjempe sur og mega.. lat? Jeg får lyst å bare legge med ned i sengen å håpe på at alt skal ordne seg mens jeg gjemmer meg for verden, men sånn fungerer det dessverre ikke. Jeg har bestemt meg for å begynne å ta tak i alt i morgen. I kveld orker jeg ikke tanken på det engang. Jeg skal fortelle dere alt etterhvert, bare ikke akkurat nå. 

Nå skal jeg komme meg i dusjen før jeg skal være så fornuftig å se masse episoder av Pretty Little Liars ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Too much to handle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *