Pink Panther

Categories Ikke kategorisert

Jeg er så lykkelig over at jeg endelig syntes det å trene og spise sunt er morsomt igjen. Det siste året har det vært mer en kjedelig rutine som jeg måtte gjøre for å holde meg i form og ikke noe jeg syntes var morsomt. Jeg er heldigvis tilbake der jeg var for et år siden, og det føles utrolig godt. Jeg er langt i fra like streng som det jeg var før og det kommer jeg aldri til å være igjen heller. Jeg har lært mye siden den gang. 

Nå skal jeg ned til min kjære ” sivgersøster ” som også er en av mine nærmeste venninner å spise middag. Det finnes ikke noe bedre å bli invitert på middag, spesielt når kokken er utrolig flink til å lage mat. Det er dessverre ikke alle som er like flinke, inkludert meg selv haha. Jeg kan nesten garantere at det er taco eller pizza som står på menyen hjemme hos meg, enkelt og greit. 


Genser – Nike / Tights – Adidas / Sko – Nike

6 kommentarer

6 thoughts on “Pink Panther

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *