Next stop Oslo

Categories Ikke kategorisert

Ahh for en stressende start på dagen. Jeg klarte selvfølgelig ikke å stå opp før 09.00, en time etter at jeg satt på vekking. På 3 timer har jeg vært på trening, dusjet, ordnet meg, pakket, gått tur med Celine og nå å blogge. Jeg skal ta bussen til Oslo klokken 13.00 så begynner derfor å få veldig dårlig tid. Jeg skal være i Oslo i hele helgen da jeg skal besøke to gode venninner fra Trondheim, det gleder jeg meg til. Selv om jeg er veldig glad i Tønsberg er nok denne byen litt for liten for meg. Jeg elsker å være der det alltid skjer noe, så en helg i Oslo kommer til å være perfekt. 

NÅ må jeg løpe, vi snakkes ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Next stop Oslo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *