Bedre lykke neste gang

Categories Ikke kategorisert

Klokken er snart 5 og jeg sitter enda i morgenkåpen min. Ikke for at jeg nettopp har stått opp, for jeg har allerede vært på trening, vasket og handlet mat. Jeg syntes bare det er digg å gå rundt sånn halvveis naken når jeg er hjemme alene. Jeg har aldri forstått meg på de menneskene som klarer å gå i olabukse og skjorte hjemme, hvordan overlever dere? Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å finne fram joggebuksa og hettegenseren, det er er digg det. 

Når jeg flyttet til Tønsberg mistet jeg min kjære fotograf Gabriel, noe som virkelig suger. I går var jeg ute for å kjøpe meg kamerastativ og fjernkontroll til selvutløser, og jeg kom kun hjem med kamerastativ. Hun som jobbet på Japan Photo mente jeg kunne bruke en app på telefonen som jeg absolutt ikke skjønte meg på, derfor må jeg tilbake igjen imorgen. Dere ser jo hvordan resultatet ble i dag haha. Det ser ut som jeg skulle ta bilde av veggen og ikke meg selv. Bedre lykke neste gang tenker jeg!

17 kommentarer

17 thoughts on “Bedre lykke neste gang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *