This shit just got real

Categories Ikke kategorisert

I dag mottok jeg vitnemålet mitt fra videregående på engelsk. Som de fleste vet skal jeg til Los Angeles for å utdanne meg til make-up artist, det de fleste ikke vet er at jeg reiser allerede i februar. Da beslutningen om å flytte ble tatt besluttet vi oss for å ikke dra på jorden rundt reise likevel. Derfor sendte jeg mail til skolen for å høre om jeg kunne få tilbake plassen min på vårsemesteret istedenfor høstsemesteret, NOE JEG FIKK! Jeg kan ikke tro at det bare er 5 måneder til jeg bor i Los Angeles, det er sykt å tenke på. Jeg reiser 1 februar, da vi får leilighetene våre da. Jeg er super spent på hvem jeg skal bo med, skolen og miljøet. Jeg tror uansett at dette kommer til å være den beste og ikke minst utfordrende avgjørelsen jeg noen sinne har tatt. I tillegg er det bare en måned til jeg og Julie skal reise til LA for å sjekke ut byen jeg snart skal bo i, herregud så mye fint jeg har å se fram til ♥

47 kommentarer

47 thoughts on “This shit just got real

  1. Shiiit, hvor spennende! Du er utrolig tøff som flytter fra Norge og helt til Los Angeles. Heldige du, kommer til å oppleve så myeee. Kjenner misunnelsen kommer 🙂 Lykke til!

  2. Så utrolig spennende!! Du kommer sikkert til å ha en herlig opplevelse, en opplevelse for livet! Nyt all tiden der, gleder meg veldig til å følge deg!<3

  3. Så urolig gøy, det håper jeg jeg kan få til en eller annen gang også. Masse lykke til!! Kommer du til å fortsette med bloggingen der nede, hadde vært så kult å følge deg?❤❤

  4. Men hva skjer med Morten da?Skal han bli med eller skal dere ha langdistanseforhold?Slå opp?😰

  5. Æææ så sykt spennende, det blir sikkert dritgøy og lærerikt. Men du kommer jo til å savne folk masse da!

  6. Trodde ikke du ville flytte fra Andrea? Drar du alene? Og hvor skal Morten være?:( kos deg masse💜

  7. Hei! Så spennende! Masse lykke til😄 hvordan blir det med morten, kommer han til å bli med på reisen?😊

  8. Så kult!! Lykke til!!
    Men hva skjer med Morten? Kommer han også til å flytte eller kommer dere til å ikke møtes?…

  9. Var i USA på ferie i sommer, og jeg var i L.A i en hel uke. Du har såå mye å glede deg til!! Mye lykke til<33 du et modig ass 😉

  10. ååå så heldig! blir så sjalu fordi kjæresten min bor i USA og får nesten aldri møtt henne, så heldig du er!! <<3 masse lykke til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *