Finally Autumn

Categories Outfit

Det er vel ikke så rart høstfølelsen ikke har kommet da det har vært over 20 varmegrader i 2 uker nå. Jeg er veldig glad i sommeren, så det har absolutt ikke gjort noe for min del. Det har vært så utrolig deilig å kunne gå ut på kveldene uten å fryse, gå i kjole og slippe boblejakka på byen. Som forventet kom høstfølelsen med engang jeg landet i Tromsø. Her er det langt fra sommertemperatur og som dere ser har bladene fått farge og begynt å falle av. Det jeg elsker mest med høsten er alle kule klærne du kan gå i og ikke minst alle tykke genserne <3 Jeg har dilla på tykke store gensere, sånn som denne mamma har strikket til meg. Nå mangler jeg bare en skikkelig god film og en kopp kakao eller hva? 

9 kommentarer

9 thoughts on “Finally Autumn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *