Det beste med å være hjemme

Categories Ikke kategorisert

Er når mamma baker <3 hjemmelagde boller, rundstykker og kaker ååh nam! Det er riktig nok bare boller på menyen i kveld, men jeg har allerede bestilt rundstykker til frokost i helgen. Jeg som ikke kan forstå hvorfor jeg veide 10 kilo mer når jeg bodde hjemme 😉 Jeg får lyst på absolutt alt når jeg er i Tromsø, heldigvis klarer jeg å kontrollere meg. Har bare spist tre boller å skal snart spise min fjerde, selvkontroll kalles det. Er det en ting jeg absolutt SKAL ha før jeg reiser hjem så er det landgang <3 Dette er noe de kun selger i Nord-Norge og er et must når jeg er i Tromsø. Det er ikke noe mer spesielt enn en baguette, som smaker helt fantastisk. Det minner meg skikkelig om barndommen min, noe som egentlig er så koselig!

5 kommentarer

5 thoughts on “Det beste med å være hjemme

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *