Ukens handel

Categories Mat

Etter jeg flyttet for meg selv ble det veldig viktig å være økonomisk når det kom til mat. For å si det sånn, jeg hadde ingen anelse om hvor dyrt mat faktisk er. Jeg tenkte heller ikke på at jeg måtte bruke penger på kjedelige ting som vaskepulver, oppvasktabletter, tannkrem og ja you name it. Selv om jeg virkelig trives med å bo alene, kjenner jeg hvor godt det er å bo hjemme på dager som dette haha. Jeg har heldigvis lært noen triks for å spare mest mulig penger etter å ha bodd 3 år for meg selv. Jeg handler for eksempel kun på Rema eller Kiwi da det er de billigste butikkene. Tro det eller ei men du sparer faktisk utrolig mye penger på å ikke handle på Meny eller Bunnpris. Jeg sjekker også alltid kjøleskapet før jeg drar ut å handler, for da vet jeg hva jeg allerede har. Jeg handler kun ting jeg trenger ( prøver i alle fall). Jeg er litt for flink til å unne meg ting som jordbær og limonade til 40 kr!!! Er bare 80 kr for to helt unødvendige ting som jeg hadde klart meg helt fint uten. Limonaden er virkelig avhengighetsskapende. Jeg skal prøve å unngå den neste mandag 😉

Nå skal jeg komme meg på trening, så vi snakkes senere <3 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ukens handel

  1. Det er veldig viktig å tenke økonomisk når man bor for seg selv! Det lærte jeg veldig fort når jeg bodde i Skien! Så da var det å sette opp meny for 4 uker i slengen, så skrive handleliste etter det, å da handlet jeg 2 ganger i måneden! 🙂 Utrolig grei måte å spare penger på, i stedet for å handle hver eneste dag! 🙂

  2. Therese Bråthen: Hørtes veldig smart ut 🙂 hadde ikke klart å bare handle 2 ganger i måneden, så du er virkelig flink! Oppskriften på pizzaen du spurte etter kommer i kveld 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *