Et sparsomt tips

Categories Anbefalinger

//annonselenke

Før jeg farget håret blondt var det uaktuelt å bruke masse penger på shampoo og balsam. Dere kan tro jeg fikk sjokk første gang jeg skulle kjøpe meg blåshampoo og den kostet 249kr!! Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er veldig mye annet jeg kunne tenkt meg å bruke de pengene på. Jeg ble uansett ikke tvunget til å fagre håret blondt, og siden dette var noe jeg gjorde av fri vilje må jeg bare godta å bruke litt penger på shampoo. Gjerrigknarken måtte likevel prøve å finne den billigere på nett, noe jeg selvfølgelig gjorde. Jeg virkelig elsker nettshopping, sparer alltid mye penger <3 <3

www.no.lookfantastic.com får du Fudge sin blåshampoo til 132kr, noe som til og med jeg syntes var utrolig billig. Du sparer faktisk over 100kr på å bestille den på nett, er ikke det verdt det så vet ikke jeg. Det er også gratis frakt og siden er helt trygg. Det er også veldig rask levering, tror jeg fikk min etter 3-4 dager. For deg som ønsker å spare litt penger finner du shampooen HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Et sparsomt tips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *