Do you remember ?

Categories Ikke kategorisert
Black Eyed Peas – Where is the love ?
Cascada – Everytime we touch 
Owl City – Fireflies 
Avril Lavigne – Complicated 
Ke$ha – Tik Tok
Lady Gaga – Poker face
Jeg kom over en liste på Spotify som dere kan høre HER. Her er noen av godbitene som befinner seg i listen som er inspirert av tidlig 2000 tallet. Jeg virkelig elsker å høre på sanger som minner meg om barndom/ungdomstiden min. Jeg syntes nesten musikken fra 90 og tidlig 2000-tallet er bedre enn den musikken som lages nå. Av en eller annen grunn elsker jeg deppemusikk, derfor passer gamle sanger meg perfekt. Jeg syntes de sangene som lages nå kun handler om sex, utroskap og fuck you og alle andre haha. Jeg heier enda på Westlife og A1 <3 <3 
2 kommentarer

2 thoughts on “Do you remember ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *