Snaps from last night

Categories Ikke kategorisert

Hvordan er formen deres? Min er helt fantastisk, as always. Jeg er så heldig å alltid våkne opp i god form etter en tur på byen ( bank i bordet!!!). I går var det vors i leiligheten vår så denne jenta dro hjem tidlig for å rydde. Jeg takler ikke å våkne opp dagen derpå i en leilighet full av alkohol, rot og snus. Jeg er helt sikker på at jeg vasket og ryddet i over en time i går, men det er vel ikke så rart når vi var over 18 stykker i en liten leilighet. Jeg dro også hjem tidlig for jeg begynner å bli så lei av å drikke, det er på en måte ikke morsomt mer. Etter Los Angeles skal jeg ikke drikke før jul. Nå skal jeg satse på trening og sunn mat, det begynner å bli på tide hehe 😉

2 kommentarer

2 thoughts on “Snaps from last night

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *