Bye lashes

Categories Skjønnet

For noen dager siden bestemte jeg meg for å fjerne mine vippeextensions. Grunnen var at jeg rett og slett var lei av å ha super lange vipper, for alle kunne se at det ikke var mine egne. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg begynner virkelig å elske den naturlige looken. Hadde det ikke vært for at vippene mine så helt forferdelig ut etter at jeg fjernet mine extensions ville jeg likt hvordan jeg så ut uten vipper, for det er faktisk ikke så ille som jeg hadde sett for meg. Heldigvis vil vippene mine komme tilbake til det normale etterhvert, men da jeg vil ha fine vipper NÅ bestemte jeg meg for å bestille Iglow

Jeg er egentlig utrolig skeptisk når det kommer til produkter som gjør mirakler, men etter at jeg både har sett og hørt om resultatene bestemte jeg meg for å prøve. Jeg skal ta et før bilde og etterbilde, så jeg er spent på å vise dere om 3-8 uker. Nå får jeg bare krysse fingrene å håpe at jeg får de samme resultantene som alle jentene jeg har sett bilder av. Om du som leser dette har prøvd det før vil jeg veldig gjerne høre dine erfaringer, takk på forhånd ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Bye lashes

  1. Jeg har også lyst til å prøve det! Jeg har noen venninner som bruker det og jeg har sett sinnsyke resultater på dem, så det skal nok funke på deg og! Gleder meg til å se resultat 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *