3 dager senere

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde aldri i mitt liv trodd det skulle være så hardt å snu om døgnet, hva skjer med kroppen min egentlig? På lørdag sovnet jeg med engang jeg kom hjem for å så sove hele søndagen. Mandag våknet jeg med skikkelig hodepine noe som gjorde at jeg måtte legge meg for at den skulle forsvinne. Jeg tror jeg la meg rundt 5 på ettermiddagen og jeg VÅKNET 10.00 i dag, er ikke det sykt? haha. I dag føler jeg meg heldigvis som meg selv igjen, og det er utrolig deilig. Jeg fikk til å lage min egen frokost, jeg kom meg meg på trening og har endelig energi til å blogge. I dag har jeg litt å gjøre da jeg skal pakke for 2 måneder fram i tid, jeg skal nesten ikke være noe hjemme i Tønsberg fram til etter nyttår og trenger derfor myyee klær. Det var visst ikke så moro å bo her likevel, hehe.

3 kommentarer

3 thoughts on “3 dager senere

  1. Hvor skal du? Og hvorfor syns du ikke det er “så gøy å bo i Tønsberg som du hadde trodd?” 😕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *