What i like to do

Categories Ikke kategorisert

– Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker å reise. Det er ingenting i denne verden som gjør meg mer lykkelig enn å reise. Den følelsen jeg hadde når jeg og Julie var i Los Angeles er helt ubeskrivelig. Jeg følte meg som verdens mest heldigste jente. 

– Se på serie. Jeg trodde aldri jeg skulle begynne å like å se på serie da jeg var alt for rastløs til å fullføre en hel serie før. Nå syntes jeg det er skikkelig deilig å ligge under pleddet å se på en god serie. 

– Trene. Jeg trener ikke bare for å få en fin kropp eller for helsen sin skyld. Jeg trener også for at jeg virkelig elsker å trene. Jeg skal ærlig innrømme at ikke alle dager er like gode, men alt i alt syntes jeg det er super morsomt å trene. 

– Spise godteri. Ja, det er faktisk noe jeg liker å gjøre. Jeg koser meg skikkelig når jeg spiser godteri, da har jeg det skikkelig bra! 

– Shoppe. Jeg trenger vel ikke å forklare dette punktet, gjør jeg vel? Jeg er helt sikkert ikke alene heller tror jeg haha.

– Dra på spøkelsesjakt. Et utrolig rart punkt men dette syntes jeg er utrolig morsomt. Jeg, Julie og Stine har vært på x-antall spøkelsesturer og det har alltid vært like gøy. Selv om vi er livredd de skumle falleferdige husene er det kjempe morsomt av en eller annen merkelig grunn.

– Pynte. Jeg kan dessverre ikke gå inn i leiligheten din uten å planlegge alt jeg kan gjøre med møbler og interiør. Jeg syntes det er kjempe morsomt med alt som har med interiør å gjøre, kanskje en framtidig jobb?

– Sminke. Jeg syntes det er kjempe gøy å lære nye sminketips og bruker derfor mye tid på Youtube. Jeg gleder meg derfor veldig til å dra til Los Angeles å få dette som utdannelse og en framtidig jobb, det blir morsomt. 

– Høre på musikk. Det finnes ikke noe jeg liker bedre enn å høre på musikk. Jeg elsker å lytte til tekster jeg virkelig kan kjenne meg igjen i. 

– Blogge. Det å kunne uttrykke meg og skrive akkurat hva jeg tenker og føler er virkelig gull verdt. Blogging er noe av det morsomste jeg vet og dette er noe jeg har lyst til å holde på med i lang lang tid. Kanskje for alltid. 


 

1 kommentar

1 thought on “What i like to do

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *