Annerledes, men fortsatt lik

Categories Ikke kategorisert

I dag kom jeg over disse bildene som er tatt for snart to år siden. Jeg syntes selv jeg ser veldig annerledes ut for to år siden enn hva jeg gjør nå. Likevel ser man godt at det er meg, så vi kan vel si annerledes men fortsatt lik? Mørkt hår og to meter vipper, det er vel sånn de fleste kjenner meg. Selv om jeg ser i ettertid at vippene mine var alt for lange savner jeg det allerede. Jeg tror jeg bare har vanskeligheter med å akseptere utseendet mitt uten vipper, og det er akkurat derfor jeg bestemte meg for å ta en pause. Hvor lange vipper jeg har skal absolutt ikke ha noe innvirkning på mitt selvbilde, det nekter jeg. Jeg kjenner også at jeg savner å ha mørkt hår etter jeg så disse bildene haha. Kjenner jeg meg selv rett vil jeg savne å ha blondt hår med engang jeg farger det brunt igjen, for det er vel bare sånn det er. 

6 kommentarer

6 thoughts on “Annerledes, men fortsatt lik

  1. Fin da, fin nå! Veldig bra du tar tak i det, er så viktig ikke bli avhengig av noe som går på utseende. Du er en vakker jente uansett!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *