Close up

Categories Skjønnet

#sponset

I skrivende stund prøver jeg å spise kesamen min, samtidig som jeg skriver dette innlegget og får fikset neglene mine. Jeg har aldri vært spesielt god på multitasking, så jeg får virkelig utfordret meg selv akkurat nå. Jeg har også fått fikset vippene mine idag, og som forventet ble de helt perfekte. Jeg anbefaler virkelig alle som bor i Trondheim å ta seg turen til Beautystop som ligger på Heimdal. Zelia er super dyktig og det er en grunn til at jeg reiser helt fra Oslo for å fikse vippene mine. Neglene skal dere få se med engang vi er ferdige ♥

Jeg hadde egentlig tenkt meg ut idag, men jeg tror det er viktig å få slappet av litt før alt startet på TV. Jeg tror også det kommer til å være nok alkohol framover, så jeg går nok ikke glipp av noe selv om jeg holder meg hjemme en dag. Det eneste som frister i kveld er senkveld, taco og masse smågodt ♥ Dere kan forresten se mer av oss deltakerne på TV3 i kveld klokken 23.30, så følg med! 

3 kommentarer

3 thoughts on “Close up

  1. Like nydelige vipper som alltid når du har vært på Beauty Stop! Kos deg masse med TV og taco ikveld 🙂 Det blir nok fart i sakene når du kommer oftere på tv’en og slik, hehe. Heier på deg! Klems <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *