For jeg liker bare rosa

Categories Outfit


Jakke – Bikbok / Skjerf – H&M / Genser – H&M

Herregud så kaldt det er for tiden. Skulle nesten tro det var desember igjen. Jeg som var så happy for å være i Mexico på denne tiden av året for å slippe unna den verste kulda, men det gjorde jeg altså ikke. Det var faktisk ikke så varmt i Mexico som jeg hadde trodd heller, det var noen kvelder hettegenseren ble godt brukt. Jeg skal uansett ikke klage, for det er kjempe digg å komme hjem til klimaet her i Norge. Ikke minst norsk MAT ♥♥ Apropo mat så skal jeg spise taco nå, jeg går faktisk aldri lei. Såå har jeg kjøpt masse smågodt jeg skal kose meg med senere 😉 Vi snakkes ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “For jeg liker bare rosa

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *