Premierefest

Categories Ikke kategorisert

Jeg må bare beklage for at jeg har vært så dårlig på bloggfronten de siste dagene, men det har vært så utrolig mye som har skjedd. Jeg skal fortelle dere alt med engang jeg får lov. Alt jeg kan fortelle dere er at ting virkelig har gått min vei de siste dagene, og jeg gleder meg veldig til tiden framover ♥

Siden jeg ikke har blogget siden søndag tenkte jeg at jeg skulle oppdatere dere litt på premierefesten som var på mandag. Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle drikke så mye alkohol. Grunnen til det var for at det var mye presse tilstedet under festen, og det var helt uaktuelt for min del å være full når jeg skulle bli intervjuet. Promille eller ikke, festen var utrolig morsom. Det var super hyggelig å se alle sammen igjen, ikke bare deltakerne men også crewet som har vært sammen med oss i Mexico ♥ Det var også utrolig rart å se og høre seg selv på TV. Starten var ikke så veldig bra da jeg enda hadde øyenskyggen min på fra tidligere på dagen sammen med hettegenseren som ikke matchet, haha uffameg. Jeg er uansett fornøyd med episodene hittil, og jeg vet dette blir en veldig bra sesong. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Premierefest

  1. Så gøy å se deg på TV 🙂
    så du skrev at det var rart å se seg selv på TV. Var det veldig annerledes fra det du hadde tenkt deg? (Haha, sikkert rart spm, bare nysgjerrig på hvordan det er å se seg selv sånn utenfra)
    Ha en super dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *