Jeg flytter, igjen

Categories Om meg

Som jeg fortalte i går er det mye som har skjedd de siste dagene, og nå tenkte jeg at jeg skulle fortelle en av tingene. Helt siden jeg kom hjem fra Mexico har jeg lett etter leilighet i Oslo, og jeg har vært på et par visninger. Det var likevel en av leilighetene som skilte seg ut, og idag fikk jeg telefon om at drømmeleiligheten er MIIIN!! Jeg kan ikke tro at jeg endelig skal flytte til Oslo, dette har vært drømmen min i så mange år. Jeg har flyttet så alt for mye de siste årene, og nå kjenner jeg meg endelig klar for å slå meg til ro. 

Jeg håper Oslo passer meg bedre enn Tromsø, Tønsberg og Trondheim, haha. Jeg har faktisk bodd i 3 byer på mine snart 22 år, rastløs sa du? Om ikke klarer å finne roen i Oslo gir jeg opp Norge å flytter til Hollywood, hehe neida joda. Dette blir uansett kjempe spennende, og jeg gleder meg MASSE til å vise dere leiligheten min ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg flytter, igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *