Jeg var veldig skeptisk

Categories Paradise Hotel

Hva synes dere om gårsdagens episode? Personlig synes jeg det har vært den morsomste episoden hittil. Jeg lo godt av meg og Kevin i går, vi er virkelig litt av et team. Det som er morsomt er at jeg var utrolig skeptisk til Kevin når jeg først fikk han som partner. Som dere så i første episode fikk vi kun se et bilde med litt tekst under, og det som sto under bildet til Kevin fortalte meg at vi ikke hadde noe som helst til felles. Jeg var helt sikker på at vi ikke kom til å ha noe å snakke om, og at det kom til å være kjempe kleint å dele rom med han. En ting er sikkert, og det er at jeg tok veldig feil. Det er ingen hemmelighet at jeg fikk den beste partneren inne på hotellet. Er dere ikke enig? Oppholdet mitt hadde aldri blitt det samme uten Kevin, det er jeg helt sikker på. 

Jeg og Kevin er veldig forskjellige, men det er kanskje det som gjør oss til en så god match. Det er veldig mange som har spurt om vi er sammen, noe vi ikke er. Jeg og Kevin friendzona hverandre egentlig med engang, så det er nok veldig lite sannsynlig at vi noen gang kommer til å ha noe mer enn et vennskapelig forhold. Selv om vi ikke er kjærester er Kevin absolutt en av mine nærmeste, og jeg føler meg veldig heldig som har en gutt som han i livet mitt. ♥

Videobloggen kommer om noen få timer. Vi måtte redigere hele videoen på nytt da vi ikke fikk til å lagre og dele den, utrolig irriterende! Takk for at dere er så tålmodige 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg var veldig skeptisk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *