Vi har alltid vært venner

Categories Paradise Hotel

Jeg har alltid visst at det er mye klipping når det kommer til reality program, og jeg visste da jeg takket ja til å være med at Paradise ikke er noe annerledes. Vi fikk beskjed på forhånd at mye ville virke veldig annerledes på TV, og det kan jeg bekrefte at det gjør. Det er kanskje ikke så rart da de klipper en hel dag ned til 45 minutter, samtidig som de vil lage spenning og drama for dere seere. Er det likevel en ting som er veldig rart å se på TV så er det forholdet oss deltakerne imellom.

Da jeg sjekket inn på hotellet var jeg helt sikker på at det var noen jeg ikke kom til å komme overens med, men det skjedde aldri. Jeg har aldri i mitt liv møtt så mange fantastiske mennesker samlet på et sted. Selv om jeg var i allianse med Andrea og Martine Lunde var jeg god venn med Rebecca og Martine. Alle jentene gikk kjempe godt overens, og vi hang sammen hele tiden. Forskjellen var at jeg snakket taktikk med Andrea og Lunde, noe jeg ikke kunne gjøre med Rebecca og Martine da vi var i forskjellige allianser. Hadde det ikke vært for at vi var med på et spill hadde vi vært verdens beste jentegjeng på feire i Mexico. Det er akkurat derfor det er så rart å se at vi nesten ikke snakker sammen på TV, for det var absolutt ikke sånn det var. 

Jeg føler guttene hadde samme forholdet til hverandre som vi jentene, så der var det også kun allianser som “splittet” de. Alle deltakerne var utrolig gode venner inne på hotellet, og vi var mye mer sammen enn hva dere ser på TV. Det var en grunn til alle følelsene i uke en og to, og det var for at vi var så glad i hverandre. Uansett hvem som måtte ryke så var det kjempe kjipt, og ikke minst veldig tungt. Vi har bare hverandre der inne, så det føles mye verre ut når en ryker enn hva det kanskje ser ut som. Jeg føler meg veldig heldig som har fått være med i akkurat denne sesongen, for jeg har virkelig fått meg venner for livet ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “Vi har alltid vært venner

  1. Du og dere virker så sympatiske! Helt annerledes enn i tidligere sesonger. Og så er dere mye penere og mer naturlige enn deltakere før har vært 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *