TV2 HJELPER DEG

Categories Paradise Hotel

Som jeg nevnte tidligere i dag har noen av oss fra Paradise vært på intervju med TV 2 hjelper deg. Vi fikk beskjed om å ta med oss bikini å møte opp på Grand Hotel, så dere forstår vel kanskje at vi har hatt en utrolig fin dag i dag. Jeg kan dessverre ikke fortelle dere hva vi har gjort i dag, men jeg kan si så mye som at det kommer på TV om noen uker. Jeg gleder meg veldig iallfall, og håper dere gjør det samme ♥

Nå er det under 24 timer til flyttebilen kommer, og jeg har enda masse igjen å pakke. Jeg tror ikke jeg kommer til å sove mange timer i natt, men jeg har vel bare meg selv å takke, haha. Vi snakkes imorgen ♥ I MIN NYE LEILIGHET !

3 kommentarer

3 thoughts on “TV2 HJELPER DEG

  1. Var du åpen om at du hadde vært på Utøya med de andre deltagerne, eller holdt du det skjult? Hva syntes de om det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *