Behind the scenes

Categories Paradise Hotel

Akkurat nå føler jeg egentlig bare for å sove, men det har jeg dessverre ikke tid til. Som forventet ble det bare noen få timer søvn i natt, men sånn er det når jeg må pakke ut hele leiligheten på en dag haha. Jeg tror ikke jeg var i seng før nærmere 5 i natt, og måtte stå opp klokken 10. Nå skal jeg komme meg på trening før jeg skal en liten tur innom Side 2. Så er det rett på innspilling til kveldens festligheter på KJ10. Arrangementet finner du her

Jeg tenkte jeg skulle begynne å være litt flinkere til å dele bilder som jeg har tatt inne på hotellet med dere. Disse bildene er virkelig gull verdt, for det er så utrolig mange fine minner som ligger bak. Jeg tror dette er det andre året det er telefon inne på hotellet som man kan ta bilder med, så vi er egentlig ganske heldig. Vi som er med i år var i tillegg så heldig å få vår egen telefon, det fikk de ikke i fjor. Jeg var dessverre alt for sløv til å ta bilder, noe jeg angrer veldig på nå. 

1 kommentar

1 thought on “Behind the scenes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *