Litt av et kaos

Categories Ikke kategorisert

Nå sitter jeg i leiligheten min uten internett, masse esker og rot. Jeg har holdt på å flytte i hele dag, så det har vært litt av et kaos. Jeg har plassert alt av ekser og søppelsekker inne på rommet til Andrea, og hun flytter inn om en dag haha. Jeg må pakke ut alt av rommet til Andrea før hun flytter, så jeg tror det kommer til å bli en natt med lite søvn. Jeg skal ta bilder av leiligheten med engang vi har fått alt på plass. Den er så utrolig fin, så jeg gleder meg virkelig til å vise dere ♥

Paradise gjengen skal forresten ha fest på KJ10 i morgen, så om du/dere har lyst til å komme kan dere sjekke ut arrangementet HER.

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt av et kaos

  1. 1 Hvorfor må du spille så falskt 2 hva hadde du gjort om det var det hvite hus lagruppa som var i fare

  2. Anonym: På hvilken måte spiller jeg falsk ? 🙂 Jeg forstår hvorfor LA Famila tok det valget de tok, men jeg ville aldri gjort det samme. Grunnen til at jeg ikke ville gjort det samme er for at jeg vet at Morten, Grunde eller Aleks ikke hadde valgt noen av oss foran Rebecca eller Martine. Da synes jeg heller alle burde stille likt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *