Jeg begynner å bli lei

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært på trening. Jeg begynner endelig å komme meg tilbake til mine normale rutiner igjen, så det føles veldig bra. Jeg skulle egentlig i bursdag til mine kjære Stine idag, men jeg er ikke helt i form. Jeg begynner også å bli ganske lei av å drikke, jeg har nesten ikke gjort annet de siste 3 månedene. Så skal jeg ut i morgen da jeg kommer til Trondheim, for det er nesten obligatorisk å dra på cava søndag når man først befinner seg i bartebyen. Det er også bare 5 dager til vi jentene skal på påsketur, så jeg tror virkelig jeg bare har godt av å slappe litt av i dag. 

Nå skal jeg pakke litt før jeg og Kevin skal lage pizza til Andrea kommer hjem fra jobb ♥ Vi snakkes senere! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg begynner å bli lei

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *