Hva skjer etter Paradise?

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått utrolig mange spørsmål om hva jeg skal gjøre etter Paradise. Skal jeg begynne å jobbe, eller har jeg tenkt til å begynne med studie? Jeg har akkurat blitt signert av Side 2, og jeg har endelig fått til noe med denne bloggen jeg har hatt i så mange år. Da jeg startet å blogge hadde jeg som mål å en dag kunne leve av den, og jeg har akkurat begynt å nærme meg målet jeg satt meg for mange år siden. Jeg vet det er mange som mener at blogg ikke er en jobb, og jeg tenker at så lenge man får betalt for arbeidet man leverer, så vil jeg absolutt si at det er en jobb. Jeg vet også at det mange som mener at man ikke kan leve av bloggen for alltid, noe jeg kan si meg enig i. Det er uansett ikke noe jeg bekymrer meg for, for jeg vet at mulighetene alltid vil være der.

Om jeg kommer til å få til denne bloggen vet jeg ikke, men jeg kommer til å gi alt for å oppnå akkurat det jeg vil. Jeg stresser uansett ikke med noe utdannelse, for det å ta en utdannelse er ikke det jeg ønsker akkurat nå. Jeg mener helt ærlig at livet er for kort til å gjøre ting man ikke ønsker, og om jeg en dag føler for å starte på skole så vil muligheten fortsatt være der. Jeg er bare 22 år, og jeg har enda så mange år til å finne ut hva jeg ønsker å holde på med. Jeg vil vel si at jeg allerede har funnet ut hva jeg ønsker å gjøre, så jeg håper bare at jeg klarer det. Planen er fortsatt å flytte til Los Angeles etterhvert for å ta make-up studie, men når det skjer aner jeg ikke. Jeg har bestemt meg for å slutte å stresse så mye, og ta ting litt mer som det kommer. Jeg er veldig glad for at dere skal være med på denne reisen, så får vi se hvor jeg ender opp til slutt.

3 kommentarer

3 thoughts on “Hva skjer etter Paradise?

  1. Du imøtegår spørsmålene på en god måte. Det vil være de som mener at en blogg ikke er en jobb fordi man selger sjela si. Det å eksponere seg for penger kan bli slitsomt i lengden, i tillegg er det veldig selvsentrert. Jeg tror man kommer til å bli veldig tom etterhvert fordi bekreftelsene aldri kan bli mange nok. Se på Voe, legger ned bloggen, hun har skjønt noe veldig viktig!
    Verden er full av uløste oppgaver og behov, bloggingen ikke en av dem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *