UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Dere klarer helt sikkert å gjette dere til hva som er ukens høydepunkt? Ikke noe annet enn påsketuren til Åre. Jeg har hatt det så utrolig morsomt sammen med jentene, jeg føler meg så heldig!

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var da jentene samlet seg. Som jeg har nevnt før ser vi ikke hverandre så ofte mer, så det er utrolig hyggelig de få gangene vi alle har tid ♥

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er vel at jeg har brukt alt for mye penger denne uken, haha. Jeg burde virkelig skaffe meg en regnskapsfører, for jeg er alt annet enn fornuftig når det kommer til penger. Skjerpings! 

UKENS CRAVINGS
Ukens cravings er helt klart chili cheesen fra Max, den er så utrolig digg. Jeg har ikke telling på hvor mange chili cheese jeg har kjøpt de siste tre dagene, men det er mange. Fikk skikkelig lyst på det nå som jeg begynte å skrive om det, haha. 🙁

UKENS PERSON
Jeg vil si alle dere som følger meg. Dere som tar dere tid til å skrive fine meldinger til meg, og dere som stopper meg på gaten. Jeg får ikke sagt det nok, men jeg setter utrolig stor pris på det. Det betyr så utrolig mye, dere skulle bare visst ♥

UKENS SANG
Adele – water under the brigde ♥ den er så utrolig fin, jeg har ikke ord! 

5 kommentarer

5 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Det ser så koselig ut! Skulle ønske jeg også ikke bare brukte påsken på fyll og fanterier, men faktisk dro på hytta eller Åre. jaja, next year <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *