Black is the new orange

Categories Ikke kategorisert

Det er merkelig hvor annerledes man ser ut med engang vippene begynner å falle av. Jeg føler meg plutselig 10 år yngre når jeg ser disse bildene, haha. Jeg fikk heldigvis nye vipper av flinkeste Zelia i går, så nå er alt som før ♥ Jeg får også alltid kommentarer på at jeg gjør noe rart med benet mitt når noen tar bilder av meg, og jeg begynner virkelig å se det selv nå. Jeg skjønner ikke selv helt hva jeg driver med på siste bilde, men det har vel bare sin sjarm eller hva ? 😉 

I dag har jeg en egentlig en ganske travel dag med alt for mye på planen, og likevel klarte jeg ikke å komme meg opp til planlagt tid. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg var et A-menneske, for det å være et B-menneske er egentlig bare irriterende. Jeg føler jeg sløser bort mye av livet mitt på å sove, likevel klarer jeg ikke å gjøre noe med det siden jeg virkelig elsker å sove. Dilemma? Jo, nei. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Black is the new orange

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *