Glad jeg møtte henne i virkeligheten

Categories Ikke kategorisert

I går var jeg på en av mine favoritt restauranter her i Oslo, sammen med fine Isabell. For to år siden hadde jeg aldri trodd jeg kom til å bli venninne med Isabell, for jeg skal være så ærlig å si at jeg kanskje ikke fikk det beste inntrykket av henne på TV, haha. Etter å ha vært med på Paradise selv har jeg tatt med noen erfaringer videre, og jeg kommer nok ikke til å dømme senere deltakere på måten jeg har gjort før. Jeg er utrolig glad for at jeg møtte Isabell i virkeligheten, og fikk se henne fra en annen side enn det som ble vist på TV, for hun er en utrolig flott jente. Vi har masse til felles, så vi har virkelig alt å snakke om. Jeg hadde en utrolig fin kveld sammen med Isabell i går, og vi har allerede planlagt noe morsomt til helgen. Jeg gleder meg ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “Glad jeg møtte henne i virkeligheten

  1. Hvorfor finner jeg ikke bloggen din på bloglovin? Gjør det så mye lettere og følge med på nye innlegg! ❤

  2. Kanskje du skal lære deg å skrive navnet
    til venninna di riktig først 😂 Ikke som kritikk altså!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *