Et sted jeg aldri har vært

Categories Ikke kategorisert

I dag var jeg og Martine ute en tur for å ta bilder, og av en eller annen grunn havnet vi ved regjeringskvartalet og 22. juli senteret. Jeg har ikke vært med regjeringskvartalet på flere år, og 22 juli senteret har jeg heller aldri besøkt. Så det var både godt og vondt å være der. Jeg husket plutselig alle nyhetsbildene, menneskene og kaoset. Jeg må si at det virkelig har gjort det fint rundt der med tanke på hva som faktisk har skjedd der. 

Nå har jeg og Martine akkurat kommet hjem fra trening, og vi skal snart på Bølgen & Moi for å spise. Jeg har vært ute så spist nesten hver dag de siste ukene, noe som ikke er bra. I dag skal jeg i bursdag, så for engang skyld har jeg en unnskyldning for å ikke spise hjemme. Jeg må nesten begynne å ordne meg, så vi snakkes i morgen ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “Et sted jeg aldri har vært

  1. Som en person med traumer som i stor grad påvirker hverdagen min, så må jeg si at jeg liker at du er så åpen rundt dine egne traumer. Vi har begge vært i den situasjonen hvor en person ønsket oss død, og forsøkte å oppnå nøyaktig det. Til tross for det overlevde vi begge. Livet mitt ble ikke tatt, men min følelse av trygghet ble helt tilintetgjort, og erstattet med en iboende skepsis og frykt som tviholder på meg og nekter å gi slipp. Jeg følte meg lenge mutters alene, og i de utallige øyeblikkene hvor jeg våknet skrikende i full panikk på natten har jeg lurt på om jeg har blitt gal. Det hjelper å vite at man ikke er alene, og jeg tror ikke du vet hvor mange det kan hjelpe hvis du velger å være åpen om hva 22 Juli gjorde med deg. Det er ikke en skam å bli endret av en traumatisk hendelse, tvert i mot så er det helt normalt, og du kan hjelpe andre til å innse det.

  2. Jeg håper du når dine drømmer etter PH. Du og Martine og Rebecca (de har desverre røket) og Morten har bestandig vært ærlige mennesker uansett i ulik situasjon, og man ser selv om man er i en allianse så tar man vare på alle som er inne på hotellet. Første gang jeg har opplevd noe slikt!:) håper du eller Morten vinn, og hvis ikke med hverandre så håper jeg dere grusa den kula i bakken 😂 Og en annen ting jeg la spesielt merke til, grunde va utenfor gruppa i starten, men du var den eneste som åpna øyna for han, å så hvem han var å da fikk han inn i gruppa! Du så lengere enn et første inntrykk, det e en veldig fin verdi å ha! Lykketil videre!:)

  3. Du virker som et nyansert, smart, snilt og klokt menneske! Og så ser du stunning ut! (Kunne gjerne ha droppa de vippene, men..) Det virker du som om du bryr deg om mer enn utseendet, deg selv, kjendiseri og blogg. Jeg håper at du ikke blir som enkelte andre som blir så innmari fulle av seg sjæl, silikon og Restylane, det virker så tomt og ynkelig – og stygt. Stay kind & natural! 🙂

  4. Silje: Jeg håper virkelig det går bedre med deg, får veldig vondt av å lese kommentaren din. Masse lykke til videre, du er flott <3
    Det er utrolig godt å høre at jeg kan hjelpe andre med å være åpen, det er utrolig godt å høre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *