SPØRSMÅLSRUNDE DEL 1

Categories Om meg

Holder hele Paradise-gjengen sammen utenfor, eller er det bare noen?
Vi alle var veldig flinke til å møtes med engang vi kom hjem, men nå tror jeg de fleste har kommet tilbake til hverdag og rutiner. Jeg ser ikke så veldig mange andre enn Andrea, Martine J, Lunde, Isabelle og Morten om dagen. 

Kunne du tenke deg å bli med i AUF igjen? Og også dra på Utøya igjen?
Jeg tror nok ikke jeg kunne tenkt meg å bli med i AUF igjen da jeg ikke er så politisk aktiv av meg. Jeg synes det er viktig å være oppdatert om hva som skjer i verden, så engasjerer jeg meg i det jeg synes er interessant og stemmer når det er valg. Jeg kunne nok ikke vært på leir på Utøya igjen, men jeg har besøkt øya etter 22.07. 

Hvordan var det å komme hjem fra Mexico?
Det var utrolig godt å komme hjem fra Mexico. Jeg savnet familien og vennene mine så utrolig mye, også var jeg kjempe lei av å være i Mexico. Jeg savnet en normal hverdag uten taktikk og backstabbing. 

Hvordan fikk du vite at du var med på Paradise og hvordan var reaksjonen din?
Jeg hadde vært på to intervjuer, og fikk vite at jeg skulle få svar i starten av desember. Dagene gikk, og jeg fikk aldri noe svar. Jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å bli tatt med, så da jeg først fikk vite at jeg var en av årets deltaker ble jeg kjempe glad. Jeg husker jeg skrek i tlf, haha. Stakkars hun som ringte meg. 

Bruker du linser eller har du bare så blå øyne?
Jeg bruker ikke fargelinser, så det er helt naturlig 🙂 Veldig fornøyd med øynene mine faktisk! 

Hvor ser du deg selv om 5 år ?
Da har jeg fått til noe eget, som blogg og kanskje en egen sminkekolleksjon. Jeg har også veldig lyst å starte opp et shelter i utlandet som hjelper hjemløse dyr, det er virkelig en av mine største drømmer. Etter at jeg var i Thailand satt jeg meg et mål at jeg en dag skal reise ned dit for å hjelpe hjemløse dyr og mennesker, for der var det mange triste skjebner. Så håper jeg at jeg er frisk og rask, og kan gjøre akkurat det jeg føler for 🙂

Hva var dekkhistorien din?
Jeg hadde meldt meg på skole i LA, og dette var noe absolutt alle visste om. Om jeg ikke hadde blitt med på Paradise hadde jeg reist til LA. Innspillingen til PH og skolestart var samtidig, så alle trodde jeg reiste til LA for å studere. 

Hvilken årsmodell er du?
Jeg er født i 1995 🙂

Var det viktig for deg å passe på at ingen følte seg utenfor på hotellet? Var du flink til å inkludere andre?
Ikke bare inne på PH men også generelt så er jeg veldig opptatt av at mennesker rundt meg skal ha det bra, og at ingen skal føle seg utenfor. Disse verdiene tok jeg også med meg inn på hotellet, så det var absolutt viktig der inne. 

Hvor tidlig måtte dere stå opp inne på hotellet?
Det varierte veldig fra dag til dag, men vi ble vekt rundt halv 9 🙂

Får dere vite noe om forskjellige nyheter ute i verden under oppholdet?
Vi får ikke vite noe som helst, og det er kanskje en av grunnene til at den boblen vi lever i er så intens som den er. Vi fikk beskjed at om det skjer noe som påvirker vår hverdag så skulle de fortelle det, men utenom det var alt hemmelig. 

Skjønner ikke om du er fra Trondheim eller Tønsberg?
Jeg er fra Tromsø og Tønsberg. Jeg har bodd i Trondheim i 3 år. 

Synes du selv at du styrte mye i hotellet?
Ja, absolutt! Jeg, Andrea, Kevin og Morten hadde veldig mye makt inne på hotellet. Det var vel egentlig ikke en rolle jeg ville ha, det bare ble sånn. Det er vel uansett det som fått meg så langt, så det er vel egentlig ikke en dårlig ting. 

Hvilke jobber har du hatt?
Jeg har hatt utrolig mange jobber, og det er rett og slett av den grunn at jeg ikke har funnet noe som passer meg. Jeg har jobbet på Rema 1000, Only, Big Bite, Volt, G-max og i hjemmetjenesten. Den jobben jeg trivdes best i var helt klart hjemmetjenesten, for det var den eneste jobben jeg følte jeg fikk noe igjen for. Det var utrolig hyggelig å bidra til en bedre hverdag til noen som virkelig trenger det. Det kunne være utrolig stressende og tøft noen ganger, men alt i alt en veldig fin jobb 🙂

Hva tenker du om at Morten sa på parsplitt at han skulle sende ut deg? Visste du det?
Jeg og Morten spilte i forskjellige allianser, så det at han var inne på tanken om å sende meg ut kom ikke akkurat som noe sjokk. Han skulle egentlig bare gjort det, for det hadde vært utrolig bra spilt av han og Sophie. 

Er det noen bloggere du lar deg inspirere av?
Jeg har alltid vært en stor fan av Sophie Elise. Jeg synes hun er utrolig dyktig, og hun har en veldig variert blogg. Jeg elsker at hun kan skrive om alt fra sminke til innvandringspolitikk, hun er dødskul! 

Får dere ha kontakt med noen av de hjemme under oppholdet på Paradise Hotel?
Nei, det er ingen kontakt. Det er faktisk ganske tungt, for man lurer veldig på hva som skjer hjemme. Jeg tenkte på mamma og hunden min hver eneste dag, og det var så utrolig mange ganger jeg hadde lyst å ringe henne.

Hvorfor ble det slutt med din forrige kjæreste?
Godt spørsmål. Jeg tror rett og slett vi bare vokste fra hverandre, og at vi tok hverandre litt for gitt. Vi har også veldig forskjellige liv, så vi forsto vel bare at det ikke kom til å fungere. Vi er heldigvis veldig gode venner nå, og han betyr utrolig mye for meg.

Har du en liste over ting du vill oppnå/gjøre før du dør? Isåfall, hvilke punkter har du på den?
Jeg vil ikke si at jeg har en liste, men jeg har mange mål og drømmer jeg vil oppnå før jeg dør. Jeg vil og skal få til noe eget, og min aller største drøm er å få til bloggen. Jeg elsker å skrive, og jeg elsker å ha en min egen plattform der jeg kan skrive akkurat det jeg tenker og føler. Jeg skal også adoptere et dyr når jeg har fått et mer stabilt liv, og som jeg har nevnt tidligere så skal jeg gjøre noe for hjemløse dyr og forhåpentligvis mennesker også. 

Når du der PH på tv nå, blir du litt såret over kommentarer folk sier om deg på TV?
Nei så absolutt ikke. Jeg har selv vært der, og jeg vet man kan si ting man ikke mener. Til syvende og sist så er det et spill, så jeg vet at det ikke er noe personlig uansett. 

I onsdagens episode sier du at du ikke vil miste Morten og ikke gå tilbake til Kevin. Hvordan gikk du fra å ville ha han ut, fordi han var den sterkeste spilleren til å heller ville stå med han enn Kevin?
Det var vel egentlig Kevin som sa at han ikke ville tilbake til meg, og det var mye tull i svaret han også. Er det en ting som er veldig rart å se på TV, så er det forholdet til meg og Morten. Absolutt alt er klipt vekk, og det ser nesten ikke ut som at vi kjenner hverandre i det hele tatt. Om du ser bort i fra Kevin, så var Morten den gutten jeg gikk best overens med på hotellet. Det var ikke uten grunn at jeg satt å nesten gråt for at jeg var så sikker på at Morten kom til å ryke på onsdag. Det var ikke sånn at jeg heller ville stå med Morten enn Kevin, men jeg gjorde alt for å redde Andrea inne på hotellet. 

1 kommentar

1 thought on “SPØRSMÅLSRUNDE DEL 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *