Når jeg er stresset

Categories Ikke kategorisert

Denne helgen har jeg veldig mye jeg må få gjort, og det er vel en selvfølge at alt skal komme på en gang. Mitt problem er at min måte å håndtere stress på er å legge meg ned å slappe av. Jeg er utrolig stresset nå, og det er en av få ganger jeg har klart å tvunget meg til å ikke slappe av. Jeg vet ikke hvorfor kroppen min reagerer sånn, det er kjempe rart. 

Nå får jeg snart besøk av Isabel, og jeg skal egentlig ha laget taco til henne kommer klokken 20.00. Jeg sitter enda å skrivet dette innlegget, samtidig som jeg har et annet jeg må få gjort ferdig. Jeg har også to videoer jeg skal redigere, så dette kan virkelig ikke gå annet enn bra, not. Jeg har egentlig bare meg selv å takke, for jeg utsetter alltid alt til siste liten, så jeg kan ikke klage. Nå skal jeg begynne å hive meg rundt, så kanskje litt av maten er ferdig til Isabel kommer. Ganske kleint å invitere på middag, så har jeg ikke startet på middagen engang når hun kommer, haha uff. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Når jeg er stresset

  1. Kan du fortelle mer om hvordan du overlevde Utøya, jeg var der selv i mars for demokratiopplæring.

  2. Hva gjør dere på paradise hotel de dagene som ikke vises på tv? (Fredag,lørdag,søndag)
    Heier på deg og morten😗😗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *