Tidenes kjedeligste sesong av Paradise Hotel

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått høre utrolig mange ganger nå at dette er tidenes kjedeligste sesong av Paradise Hotel noen sinne. Jeg vet ikke om det bare er jeg som hører dette vært eneste år? Enten er det for mye drama, for mye mobbing, menneskene som er med er kjedelige eller så suger hele sesongen. Jeg skal si meg enig i at dette er ikke den mest spennende sesongen som har blitt spilt inn, men jeg synes det er en av de fineste. Castingen tok nok litt for mange like mennesker med, for jeg er helt enig med at vi er en vennegjeng på tur til Mexico. Likevel så synes jeg denne sesongen spiller mer på humor, istedenfor drama og utestenging. 

Jeg føler det har vært mye fokus på at Paradise Hotel kun handler om drama, sex og mobbing. Denne sesongen føler jeg at vi har vist en annen side, og det synes jeg egentlig bare er fint. Det er utrolig mange unge som ser på akkurat dette programmet, og jeg vil si at jeg er stolt over den gjengen som er med i år. Samtlige av oss er gode forbilder, både inne på hotellet og på utsiden. Nå er vi en stor allianse/vennegjeng på hotellet, så det må vel bli spennende de neste ukene. Vennegjengen klarer vel ikke å holde seg samlet hele veien til finalen, eller gjør vi ? Jeg klarte til og med å bli god venn med han ene jeg har prøvd å få ut siden dag 1, så denne sesongen er vel litt håpløs. Jeg både gruer og gleder meg til de neste ukene, for det blir virkelig spennende å se hva vennegjengen finner på fremover 🙂 Venner krangler og lager drama også, så kanskje det kan bli litt spennende likevel? Vi får se. 

22 kommentarer

22 thoughts on “Tidenes kjedeligste sesong av Paradise Hotel

  1. Selv om sesongen ikke har like mye intriger og drama som mange av de andre sesongene, så elsker jeg sesongen deres! Det er utrolig godt å se hvor godt dere tar vare på hverandre der inne. I fjor husker jeg at jeg ofte måtte skru av pærra fordi det var for mye mobbing og drittslenging! Jeg ble rett og slett så forbanna at jeg ikke klarte å se på. Nå synes jeg det er morsomt og fint! Jeg synes det er vanvittig bra at man kan lage tv uten å være stygge mot hverandre. Dere er en utrolig fin gjeng! Vær stolt av dere selv, for det har dere virkelig all grunn til!

  2. Synes det har vært en usedvanlig tam sesong, men samtidig har den vært med å gi Paradise et bedre rykte. Før castet de bare jersey shore-aktige og trashye mennesker, men synes de virkelig har funnet en gjeng oppegående mennesker i år 🙂

  3. jeg syntes det har vært den dårligste sesongen helt klart, men så er jeg mer fan av drama

  4. Du virker så fantastisk, Sofie! Mitt inntrykk er at du er så snill og god mot alle rundt deg og at du har masse empati for andre mennesker. Jeg synes du skal være stolt av deg selv – kjedelig eller ei! Jeg håper du og Kevin vinner hele Paradise Hotel 2017 👑

  5. Du lovet en syk sesong det har det ikke vært. Seertallene er jo fasiten, spiller jo ingen roller hva dere mener, er jo faktisk hva TV3 kan fange av interesse som betyr noe, tipper dette blir en av de siste sesongene. Paradise Hotel er jo et ekstremt forslitt konsept, startet første gang i 2003, da var denne gjengen mellom 6-8 år gamle. At det fortsatt går på norsk TV er jo så latterlig.

  6. Folk blir da aldri helt fornøyde, og vil ha forskjellig 🙂 Syns det er finere å se en serie der folk er litt hyggelige å har det koselig enn om det bare er drama å dårlig stemning 🙂

  7. Greit dere er mer oppegående enn andre sesonger, det er bra det, men dere har ikke lagd noe bra TV. Er det som er greia. Blir liksom til at man bryr seg egentlig ikke om man ikke får med seg en episode.

  8. Jeg er enig i at det ikke er den mest spennende eller dramatiske sesongen, men jeg syns fortsatt det er veldig koselig og morsomt å se på. Jeg tror det har noe å gjøre med at alle deltakerne kommer såpass godt overens (med enkelte unntak), og at de fleste er oppegående, snille mennesker. Vanligvis finner jeg meg én favoritt jeg heier på gjennom sesongen, men i år er det så vanskelig fordi det er så mange jeg liker! Jeg tror nok favorittene mine er deg, Kevin og Martine Lunde, men det er ingen av de nåværende deltakerne jeg ikke liker! Det er kanskje derfor jeg syns parseremoniene er så spennende, fordi det er ingen jeg håper bli sendt hjem! Så ja, dette er kanskje den koseligste sesongen så langt, men jeg må innrømme at jeg savner å høre på alle de dumme tingene som har blitt sagt i tidligere sesonger! Haha:)

  9. Denne sesongen har uten tvil vært den kjedeligste av alle sesongene av norske ph! Er koslig at alle er venner idag, men det er utrolig kjedelig for seerne og se på en gjeng venner være på badeferie. Spesielt med tanke på at veldig mange av de originale har holdt seg, og hele tiden blir sendt inn igjen på nytt.
    At du nevner forbilder: tror det siste folk ser etter på et program som PH er forbilder 😉 forhåpentligvis blir det noe drama i kommende uker

  10. I natt drømte jeg at jeg møtte deg, Andrea, Morten og Alex på byen, og så klinte Morten og Alex for å få gratis drinker😂😂

  11. Må vel nesten kunne si at Paradise Hotel er den siste platformen man går til for å se gode forbilder. Med mindre man ønsker å bli blogger eller bartender så er ikke deltakelse på Paradise Hotel det aller beste valget man kan ta, og det håper jeg de aller fleste er klar over. Når det er sagt, så fremstår du absolutt som en god person og et godt forbilde for unge jenter, men det har ingenting med Paradise Hotel deltakelsen å gjøre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *