” Er dere sammen?”

Categories Ikke kategorisert

Jeg har fått veldig mange spørsmål om jeg og Kevin er sammen, og det kan jeg nå bekrefte at vi er. Haha neida, jeg bare tuller. Jeg synes det er litt morsomt at vi får så mange spørsmål om vi er kjærester, men samtidig kan jeg forstå hvorfor. Jeg og Kevin har et veldig bra forhold, og som jeg har sagt før så er Kevin en av mine beste venner. Jeg har skjønt det sånn at det er mange som tror vi er sammen for at han sover hos meg når han er i Oslo, men grunnen er så enkel som at jeg ønsker å være med han når han først er her. Det er jo også helt unødvendig å betale for hotell når han kan bo gratis, eller hva? 

Så nei, jeg og Kevin er ikke kjærester. Vi holder heller ikke på, og det er nok veldig lite sannsynlig at vi noen gang kommer til å bli sammen. Jeg er veldig fornøyd med å ha Kevin som en venn, for han er virkelig god å ha. Jeg og Kevin har et veldig søskenforhold, så det hadde vært helt rart å skulle føle noe annet enn vennskap ovenfor han. Han er likevel verdens herligste gutt, så den jenta som får han er utrolig heldig. Jeg tror virkelig Kevin er verdens beste kjæreste, men for meg er han bare verdens beste venn ♥ 

18 kommentarer

18 thoughts on “” Er dere sammen?”

  1. Hehe morsomt når du sa du bekreftet at dere var det! Haha åsså sier du at du tullet bra med god humor er så godt å le litt vær dag, det gjør noe med humøret avogtil uten at man merker det 😁😁 men godt å ha en så god bestevenn som kevin, og han som har en så god bestevenn som deg!! ❤️ Er så glad på deres vegne ❤️😁👍🏼

  2. Jeg lurer ikke på Kevin og deg, men mer om du og Morten holder på/er sammen 🙂 ? Please answer 🤣✌🏼
    Håper du vinner PH for du virker som en oppegåense jente ☺️

  3. Han bor hos deg, men deler seng med Andrea når han er i Oslo….OMG, for en suppe 😂
    (ref. video innlegget deres, med house-tour)

  4. Det va kofferten til Kevin som va på rommet til Andrea, mens Morten sover med Sofie.(så ingenting suppe der) For akkurat DER håpe æ Sofie ligg og patte på Morten hver kveld:-D dem va/e så fin inne på hotellet. Passe så sykt godt i lag!
    Love, Tromsø

  5. Til Kamilla:
    Sitat:
    Jeg har skjønt det sånn at det er mange som tror vi er sammen for at han sover hos meg når han er i Oslo, men grunnen er så enkel som at jeg ønsker å være med han når han først er her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *